بازگشت
نمی خواستم مث اشکاش یه روز از چشاش بیفتم
ندونستم زیر پاهاش سنگی بی قیمت و مفتم
آرزوم بود با وجودم مث روحم آشنا شه
واسه فریاد غرورم بال پرواز صداشه
چی شده اون همه احساس اینو هرگز نمی دونم
دیگه بسمه شکستن نمی خوام عاشق بمونم
گم شدم تو شب چشماش بلکه عاشقم بدونه
واسه سر سپردگی هاش دیگه لایقم بدونه
اما امروز یه غریبه س که فقط به من می خنده
دل و دیوونه می دونه در رو دیوونه می بنده
چی شده اون همه احساس اینو هرگز نمی دونم
دیگه بسمه شکستن نمی خوام عاشق بمونم...
سلام .
تصمیم داشتم دیگه ننویسم .آپ قبلیم اسمش بود این پست آخرمه.
اما سارا باعث شد که من باز هم بنویسم . میام و مینویسم ..
نه به خاطر ندا.. نه به خاطر روزهای سخت و دردناک و گریه آورم..
مینویسم چون اینجا قبل از اینکه ندا هم بیاد جایی واسه نوشتن درددام بود...
به درخواست سارای عزیز قالب وب و آهنگ وب رو هم عوض میکنم.
ممنون از همه شما عزیزان....راستی گیتاریست بارانی منو به یه بازی دعوت کرده
1.به نظرت فرق بین مشکی وسیاه چیه؟
سیاه آخر ظلماته...
2.چراشیربدون هیج انتخاباتی سلطان جنگل است؟
از بچگی ما شیر سطان جنگل بود....
3.چراهیچ میوه ای آبی نیست؟
گلابی پس چیه؟![]()
4.دوست داری چه سوالی ازت پرسیده بشه؟
آیا عشق درنظرت مفهوم داره؟
5.دوست داشتی چند سالت بودیاباشه؟
۱۶ تا ۲۰ سالگی
6.لواشک یا تمرکدام راانتخاب می کنی؟
ذائقه ام هیچ کدوم رو نمیپسنده
7.به نظرت جامعه با مد پیشرفت میکنه یامدباجامعه؟
هیچ کدوم.
8.ازکدام بیشتر لذت میبری چیزخوردن یا خریدکردن؟
هردوتاش یه جورن
9.چرا حرف زدن وکل کل کردن هیچ وقت بامد تکراری نشده وخسته کننده نیست؟
من زیاد حرف نمیزنم...تا کسی باهام حرف نزنه کاری باهاش ندارم
10.اگربخواهی خودکاری رابخری برای امتحان چی مینویسی؟
ای دل غم هایت مبارک
11.کدام راانتخاب میکنی؟ 1اونی که دوستش داری 2اونی که دوستت داره
اونی که دوستش دارم
12.دوست داری چند سال دیگه الانت راچه رنگی ببینی؟
الانم میخوام محو بشه
13.چراباوجود اینکه چمن-درخت و...سبزندولی خسته کننده نیستند؟
اونم بعضی وقتا کسل کننده میشه
14.اگرزمین چندتاقمردیگه هم داشت .....................
اگه اینقدر که تو آسمون ستاره هست ماه بود..بازم این آسون بی تو سیاه بود....
15.بیشتردوست داری ازکنار پنجره به طبیعت نگاه کنی یادر طبیعت به پیرامونت؟
از پنجره به طبیعت
16.ایا ماهی عاشق گربه میشه؟
نمیدونم...
17.ایانیوتن فرق سیب وپرتقال رامیدونست؟
اره میدونست
18.چرااسب نجیب&روباه مکاروگربه ملوس است؟
تو ذاتشون اینجورین
19.اسم اولین عروسک یارنگ اولین ماشینت چی بود؟
اولین ماشین بچگیم یادم نیست ولی اولین ماشین سواریم یه ۲۰۶ بژ بود.
۲۰.وقتی میگویندعشق یادچی می افتی؟
دروغ- نفرت - پشیمانی - حسرت - گریه - آه - ضجه
2۱.اگر زمین بخوری کدام مسئله ذهنت رابیشتردرگیرمیکند؟1اتفاقی برایم نیفتاده 2وسایلم نشکستند 3کسی مراندیده 4جنس مخالف این جا نباشه
وسایلم نشکسته باشه
23.چرا درنمازنباید خندید ولی گریه می توان کرد؟
نمیدونم...
24.دهمین جمله ای که دیروز گفتی؟
من یه پرنده ام........
25.درخت سرو در زمستان چه حسی داره؟
بزرگی
26. 29 اسفندرابیشتردوست داری یا اول فروردین؟
اول فروردین
27.نظرت نسبت به مداد چیه؟
کسی که تموم درددای منو مینویسه. مداده
28.دلت میخواهد عاشق باشی یامعشوق؟
عاشق بودم...
۲۹.اگردر دنیا خانم ها نبودند چی میشد؟
زندگی مختل میشد
3۰.خودتو را چندتادوست داری؟
معمولی
۳۱.کدام برات مهمتره؟ 1سروقت سرقرارباشی 2تیپ وسرووضعت درست باشه
تیپ و سر و وضعم درست باشه
3۲.بیشتر دوست داری بنویسی یابخونی؟
بخوونم
3۳.ارامش بخش ترین چیزدردنیا؟
یکی هست که دوستت داره
۳۴.اگردست تو بود اسمان را چه رنگی می کردی؟
سفید
۳۵.به نظرت ماه قشنگ تره یاخورشید؟
ماه
۳۶. دربرخوردبا شخصی اولین چیزی که موردنظرت هست چیه؟
اخلاقش
۳۷.کدام برایت مهمتره؟ 1نظردیگران درموردخودت 2نظرخودت در موردخودت
نظر مردم درباره من
۳۸.در دنیاازچی بیشترازهمه عصبانی میشی؟
مهمترین اینکه کسی منو به بازی بگیره
۳۹.به نظرت دست پخت مامانت بهترشده یا بدتر؟
دستپخت خودم از مامانم بهتره
۴۰.زشت ترین جمله ای که شنیدی؟
دوستت دارم رو از دهن یک خالی بند
4۱- آخرين اس ام اسي كه واست اومد؟
سلام مرغ عشقم
۴۲- ته ته زندگيت كجاس؟!
داشتن یه زندگی بدون دغدغه
۴۴۳-بزرگترین خیانتی که در حقت شده؟
منو ه بازی گرفتند
۴۴-موقع دلتنگی حرفاتو به بهترین دوستت میگی یا با خدا درد دل میکنی؟؟؟
همرازم پسر خاله امه آبتین
ولی بعضی حرفارو تو دلم میریزم
۴۵- به نظرت آدم خوشبختی هستی؟
از ظاهر آره از باطن اصلا
۴۶- آخرین باری که از ته دلت خندیدی؟
دیروز عصر
۴۷-بیشتر گریه میکنی یا میخندی؟؟
معمولیم
۴8-آرامش بخش ترین جمله ای که شنیدی؟؟
هرگاه دوست داری کسی همواره به یاد تو اشد بیاد من باش که همواره بیاد توام (سوره بقره)
۴9- کدوم جمله خیلی روت تاثیر گذاشت؟؟
گوهرخود را مده بردست هرنالایقی/صبر کن پیدا شود گوهرشناس لایقی
۵0- خطت ایرانسله یا همراه اول؟
ایرانسل
۵۱-بیشتر به وقایع زندگیت فکر میکنی یا به فضای مجازی و تخیلی ذهنت؟
واقعیات
۵۲-تو خیابون وقتی راه میری سرت پایینه؟؟
بستگی داره
۵۳- دوست داری کادو برات چی بیارن؟
هرچی جز لباس
۵۴-بهترین اسم پسر و دختر چیه؟؟
اسم پسر: احسان
اسم دختر: مهسا و سارا
66-شهرت دوست داری؟؟
شهرت خوش نامی رو دوست دارم...
67- به نظرت دین جدا از سیاست باید باشه؟؟
نه
68-چرا تخته های مدرسه بااینکه سبزن میگن تخته سیاه؟؟
والا چی بگم
69-آدم هایی که بهت بدی کردن راحت می بخشی یا نمیتونی ببخشیشون؟؟
بستگی به طرفش داره
70-چقدر جو زده میشی؟؟
معمولی
71-فرهاد بیشتر عاشق بود یا مجنون؟
اشکان متین
72-بهترین درس کتاب مدرست؟
حساب دیفرانسیل و انتگرال
74- اهل مد هستی؟؟
بـــــلـــــه
75-آدم خجالتی و متواضعی هستی؟
تا حدودی آره